poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Libster Blog Award :)

Do zabawy nominowała mnie Booksofme Word, której serdecznie dziekuje :)
No to zaczynamy:

1. Co jest Twoją pasją zaraz po czytaniu?

Moją pasją zaraz po czytaniu? Myśle, że jazda na rolkach. To jedyny sport jaki uwielbiam uprawiać :) 

2. Czy kiedykolwiek ktoś zdradził Ci najważniejszy wątek bądź zakończenie jakieś książki? Jeśli tak, jaka była Twoja reakcja?

Tak, niestety. Na początku byłam urażona i zła, ale potem i tak zaczełam wypytywać o najdrobniejsze szczegóły, których mi nie zdradzono :)

3. Której postaci z dowolnej książki chciałabyś się pozbyć? Dlaczego?

Jakby tak sie głebiej zastanowić to chyba żadnej. Każda postać wnosi coś nowego do książki, jakiś nowy wątek, przez co historia staje sie bardziej bogata :)

4. Jaka książka trafiła ostatnio do Twoich ulubionych?

Aktualnie mam kilka ulubionych książek. Są nimi: "Jeździec miedziany", "Cień wiatru", Seria "Kwiaty na poddaszu" ;)

5. Co najbardziej chciałabyś w tym momencie przeczytać?

W tym momencie najbardziej chciałabym przeczytać serie "Oddechy", "Baśniarza" i kolejne cześci "Jeźdzca miedzianego". :)

6. Ulubiona książkowa para?

Jak na razie zdecydowanie Tatiana i Aleksander :)

7. Para, która według Ciebie kompletnie do siebie nie pasuje, ale jakimś cudem nią jest?

Jak na razie żadna nie przychodzi mi do głowy. :)

8. Film, który w ostatnim czasie zwrócił Twoją uwagę?

Filmu, którego nigdy nie zapomne to "Keith", który jest moim ulubionym :) Jak na razie on zawrócił mi w głowie :D

9. Znajdujesz złotą rybkę, która spełni Twoje 3 życzenia. Czego sobie życzysz?

1. Chciałabym, żeby ludzie otwarcie mówili o swoich uczuciach.
2. Chciałabym, żeby ludzie, żeby ludzie nie byli tacy źli, samolubni, narcystyczni i wredni.
3. Chciałbym zaznać wiecznego szcześcia.

10. Czy znajomi/rodzina wiedzą, że prowadzisz bloga?

Rodzina nie, ale znajomi chyba tak :)

11. Jak zazwyczaj wygląda Twój dzień?

A to już zależy od tego czy jest to dzień wolny od szkoły czy nie. Jeśli ide akurat do szkoły no to tak: o 6 dzwoni budzik i musze opuścić najwygodniejsze miejsce na świecie. W szkole siedze do godziny 3, a w domu jestem o 4. Jem obiad i siadam do lekcji. Potem troche czytam, a wieczorem wchodze na komputer. Jeśli jest to dzień wolny wtedy wstaje o 9, czytam zwykle do 15 i potem wchodze na komputer :) Jeśli było by ciepło pewnie w miedzyczasie poszłabym na rolki :D

Nominuje:

Moje pytania:

1. Czego sie boisz najbardziej?
2. Kiedy doznajesz prawdziwego szcześcia?
3. Film, który nie jest Twoim ulubionym, ale wywarł na Tobie piorunujące wrażenie?
4. Co na zawsze wykluczyłabyś ze swojego życia?
5. Jak chciałabyś, żeby wyglądała Twoja przyszłość?
6. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?
7. Ile aktualnie książek liczy Twoja biblioteczka?
8. Napisz o sobie 5 podstawowych faktów.
9. Czego nie cierpisz w swoim wyglądzie, a co kochasz?
10. Co myślisz o współczesnym świecie?
11. Twoja najwieksza "wtopa"? :)

Pozdrawiam serdecznie :)

6 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominacje. Odpowiem jak najszybciej :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację- nie mam pojęcia kiedy odpowiem bo jestem w tyle z kilkoma LBA, ale odpowiem na pewno i poinformuję :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę, oto ona:
      http://czytelniadominiki.blogspot.com/2015/06/liebster-blog-award.html
      :)

      Usuń
  3. Nigdy nie jeździłam na rolkach, za to kocham siatkówkę! ;) Tatiana i Aleksander to z jakiej książki?

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też czasami lubie pograć w siatkówke :) To para z "Jeźdzca miedzianego"- mojej ulubionej książki, którą gorąco polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łaa Fenko nominowana :D dzięki, dzięki! I znów przeleżą pytania miesiącami, zanim się za nie zabiorę, ale zabiorę się na pewno! :D Wyczuwam dobrą zabawę, bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń