poniedziałek, 30 marca 2015

Podsumowanie marca :)

Moje pierwsze podsumowanie! Nigdy nie publikowałam tego rodzaju postów, ponieważ cały czas zapominałam kiedy dana książke publikowałam. "O kurcze, a jeśli to nie było w tym miesiącu?" Tym razem było inaczej i wszystko sobie zapisywałam :D

W tym miesiącu przeczytałam łącznie 11 książek! Myśle, że to bardzo dobry wynik biorąc pod uwage brak czasu przez szkołe. A oto książki jakie udało mi sie przeczytać:

2. Książę Mgły- Carlos Ruiz Zafón

3. Płatki na wietrze- Virginia Cleo Andrews


9. Śledzę Cię- Karen Rose

11. Zagrożeni- C.J. Daugherty


Myśle, że statystyki bloga napisze dopiero za miesiąc, bo teraz nie mam ich do czego porównać. Jakie są moje plany na kwiecień? Cóż, chyba głównie nauka, ponieważ za niecałe trzy tygodnie czekają mnie egzaminy... Niemniej postaram sie czytać ile sie da :D


Koniecznie musicie zobaczyć ten teledysk. Łapie za serce :)

19 komentarzy:

  1. Gratuluję tylu świetnych przeczytanych książek! ;)
    U mnie na blogu podsumowanie pojawi się w środę. :P
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję tylu przeczytanych książek. Niektóre to pozycje które czytałam inne które bardzo chciałabym przeczytać. Powodzenia w następnym miesiącu :)
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no udany miesiąc pod względem czytelniczym Ja też nie narzekam na marzec - pobiłam swój rekord, ale moje podsumowanie planuje dać 1 kwietnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję tylu przeczytanych książek. :) Szczególnie w natłoku nauki do egzaminów! :D
    Z tego zestawienia przeczytałam tylko "Dziedzictwo" i "Zagrożeni", które lubię, choć drugą część nieco bardziej. ^_^

    OdpowiedzUsuń
  5. 11 książek to bardzo dobry wynik ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. 11 książek to naprawdę bardzo dobry wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też przeczytałam w tym miesiącu 11 książek:) Możemy sobie przybić piątkę;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, to bardzo dobry wynik. Wielkie gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dużo, kiedy ty masz na to czas! Serdecznie gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję, ja niestety przeczytałam dużo mniej, ale liczę na to, że kwiecień będzie dla mnie lepszy ;) Udanego kwietnia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wynik, świetne książki! Ja zazwyczaj czytam dużo mniej, ale i tak mnie satysfakcjonuje to, w koncu czytam!
    Pozdrawiam, Shelf of Books :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne statystyki. Gratuluję i oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dobry wynik!!! A teledysk i piosenkę uwielbiam :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow,gratulacje wyników :-)

    www.magicznerecenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie czytałam żądnej z tych książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pewnie, że świetny wynik!:)
    Życzę równie (a może i bardziej!) owocnego kwietnia:))

    OdpowiedzUsuń
  17. 11 książek? WOW! To naprawdę genialny wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję - świetny wynik ;)

    OdpowiedzUsuń