środa, 29 kwietnia 2015

Doggy Book TAG

HELLO!
Zostałam nominowana przez autorke bloga Biblioteczka Blanki do TAGU Doggy Book. To mój pierwszy TAG i bardzo sie ciesze, że w końcu zostałam nominowana, ponieważ bardzo lubie takie zabawy.
A wiec do rzeczy:

1. Jamnik, czyli książka, która niemiłosiernie mi się dłużyła.
Pff.. Odpowiedź jest prosta. Oczywiście, że "Krzyżacy". Uważam, że tego po prostu nie da sie przeczytać, a przynajmniej w nastoletnim wieku. Może kiedy bede starsza? Ale i tak wątpie. :)

2. Chart, czyli książka z pędzącą akcją.
Myśle, że książką z pedzącą akcją była "Wybrani". Albo do tej kategorii zdecydowanie też można by było zaliczyć "Love, Rosie". :) 

3. Rottweiler, czyli książka z dużą ilością agresji.
Książką, a raczej książkami, w których pełno agresji to te, które wychodzą spod pióra Stephena Kinga. Miedzy innymi za to je kocham.

4. Chihuahua, czyli najcieńsza książka, którą przeczytaliśmy.
"Siłaczka", "Oskar i Pani Róża", "Mały Książe", czyli lektury. Sama osobiście nie lubie cienkich książek, wole te, które są baaardzo opasłe :)

5. Dog, czyli najgrubsza książka, jaką przeczytaliśmy.
Zdecydowanie do tego grona zalicza sie "Hrabia Monte Christo" i jestem właśnie w trakcie czytania "To" Stephena Kinga, książki mają ponad 1000 stron <3

6. Dalmatyńczyk, czyli książka z mnóstwem różnych wątków.
Chyba nie czytałam takiej książki, ale mam w planach serie "Gre o tron", a tam jest całe mnóstwo różnych wątków :)

7. Basset, czyli najbardziej wzruszająca książka.
Wzruszającą książką, na której płakałam najbardziej było "Drugie dziecko" Charlotte Link. Historia "tego drugiego" była jedną z najlepszych o jakich czytałam.

8. K9 lub Szarik, czyli najlepsza ekranizacja książki.
Myśle, że wiele jest dobrych ekranizacji, np. "Igrzyska śmierci", "Love Rosie", "Zostań, jeśli kochasz".

9. York, czyli przesłodzona książka.
Przesłodzonymi książkami są głównie te z gatunku paranormal romance. Niektórych z tego powodu po prostu nie da sie czytać... Są oczywiście wyjątki :)

10. Kundelek, czyli książka, która nie jest zbyt popularna, ale mnie zachwyciła.
Nie wiem czy są popularne czy nie, ale nie słyszałam o nich wcześniej, dopóki po nie nie siegnełam, a mianowicie chodzi mi o: "Drugie dziecko" i "Jeździec miedziany".


Ja bardzo serdecznie nominuje:
Kinga czyta
Miedzy sklejonymi kartkami
Kroci mnie czytanie

11 komentarzy:

  1. Za nominację bardzo dziękuję, ale całkiem niedawno ten tag na swoim blogu robiłam:) http://kingaczyta.blogspot.com/2015/02/3x-liebster-blog-award-doggy-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam straszną ochotę na wybranych, a skoro piszesz, że akcja w nich pędzi to jeszcze bardziej ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy tag :) A Wybrani faktycznie mają pędzącą akcję, chociaż w kolejnych tomach trochę zwolniła, a autorka skupiła się na innych rzeczach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za nominację, ale jestem "Między sklejonymi kartkami", a nie stronami. Gdyby nie link i twój komentarz na moim blogu, to bym się domyśliła, że chodzi o mnie, szczególnie, że chyba istnieje blog pod taką nazwą ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. O jeju, przepraszam za to bezmyślne niedopatrzenie. Myśle jedno, pisze drugie. Na prawde bardzo przepraszam! :c

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie zrobialas ten tag;)
    http://gabxreadsbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa zabawa. Dziękuję za zaproszenie. Chętnie się przyłączę, ale na moją odpowiedź będziesz musiała pewnie trochę poczekać, bo zazwyczaj tworzę post dotyczący zabaw blogowych, gdy mi się nazbiera kilka zaproszeń. Jednak na pewno skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię ten TAG :) Pewnie dlatego, że jest taki psi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny tag! Kocham "Małego księcia" ! :) " Gry o tron" nie dałam rady doczytać do końca :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku, nie wiedziałam, że istnieją książki powyżej 1000 stron :o
    Cieszę się, że Ci się udało odpowiedzieć! ^^
    http://biblioteczka-blanki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń