czwartek, 7 maja 2015

Wyobraź sobie... - TAG książkowy

Hej!
Tym razem zostałam nominowana przez Minni z bloga Bądź tu, teraz do TAGU jej autorstwa. Serdecznie dziekuje :)

1.Kończy się mroźna zima, a przychodzi długo wyczekiwana wiosna. Od dawna marzysz, aby wyłożyć się wygodnie w ukochanym hamaku otoczona wonią kwitnących kwiatów. Dziś jest piękna pogoda, oznaka nadchodzących ciepłych dni. Czujesz, że tego dnia jest świetna okazja, aby poczytać pośród budzącej się do życia przyrody. Jaką książkę zabierzesz z półki i popędzisz do ogrodu?

Myśle, że zabrałabym książke "Baśnie Braci Grimm. Bez cenzury." Czemu padł wybór na tą książke? Ponieważ wiosna kojarzy sie z odnowieniem, a ta książka jest właśnie czymś takim według mnie.

2.Jesteś na plaży, leżysz na kocyku, wokół dobiegają kojące odgłosy fal, a słońce muska twoje ciało. Jest idealny dzień, by wylegiwać się na plaży z dobrą książką. Na jaki tytuł padnie twój wybór?

Tym razem mój wybór padnie chyba na serie Harry'ego Pottera, dlatego, że kiedy pierwszy raz zabrałam sie za jej czytanie było lato i w tej właśnie porze roku chciałabym odświeżyć swoją pamieć. 

3.Jest jesień, ta jeszcze dość ciepła, złocista, której towarzyszą delikatne podmuchy wiatru wzniecające szelest liści. Nagle nabierasz ochoty na spacer do parku, by nacieszyć się ostatnimi, ciepłymi promieniami słońca, jak i światem mieniącym się złotem. W parku masz swoją ulubioną ławeczkę, z widokiem na oczko wodne, na której uwielbiasz przesiadywać i zatapiać się w książce. Jaką lekturę wpakujesz do torby i ruszysz na spacer?

Tu od razu miałam przed oczami jedną z moich ulubionych książek jednego z moich ulubionych autorów? Oczywiście chodzi o "To" Stephena Kinga. Cóż to by był za przyjemnie spedzony czas...

4.Jest mroźny, zimowy wieczór. Siedzisz w wygodnym fotelu przy kominku i nacieszasz się jego ciepłem. Za oknem widzisz, jak delikatnie prószy śnieg na tle ciemnego nieba. Nachodzi cię ochota na ciepłe kakao i dobrą książkę. Po jaki tytuł sięgniesz tym razem? 

Wybrałabym, albo "W śnieżną noc", albo "Black Ice". Idealne na tą pogode :)

5.Dziś wstajesz lewą nogą. Wszystko wydaje ci się do bani, tego dnia nienawidzisz siebie i całego świata. Czujesz, że nic nie ma sensu, masz ochotę płakać i najchętniej byś stąd zniknęła, a w tym pomóc ci może tylko dobra książka. Co tym razem wybierasz? 

Wybór pada na moją najbardziej ulubioną książke "Jeźdzca miedzianego" Paulliny Simons. Tylko ona zdołała by poprawić mój humor :)

6.Świat wydaje się dziś taki piękny, czujesz, że kochasz życie. Jesteś dziś pełna energii i masz wrażenie, że "możesz wszystko", cieszysz się każdą drobną rzeczą. Dzisiejszego dnia świat należy do ciebie. Jaka książka trafi w twoje ręce?

Jakbym miała dobry humor, to praktycznie każda książka by mi sie spodobała :)



A ja zrobie taki mały psikus i nominuje każdego kto przeczyta ten post. Nie ma żadnych wymówek! Bądźcie uczciwi.. :D





6 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że odpowiedziałaś na nominację, szczególnie tak szybko ^^ "Baśnie Braci Grimm. Bez cenzury" bardzo chciałabym przeczytać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciężki i zmuszający do wyobraźni Tag :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy tag, szkoda że nie mam na nie czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny tag! Chyba poczuję się nominowana... :P
    http://biblioteczka-blanki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy,moze niedługo go zrobię;)
    http://gabxreadsbooks.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Mus to mus :) ciekawy tag i ciekawe wykonanie ! Na pewno go zrobię ! :) :)

    OdpowiedzUsuń