sobota, 9 maja 2015

Disney Princess Book Tag

Mam wrażenie, że was już zanudzam tymi wszystkimi zabawami? No ale co ja moge zrobić? Oprócz tego, że świetnie sie przy nich bawie, to przecież zostałam nominowana i nie wolno mi zawieść osoby, która to zrobiła, czyli Meredith z bloga Strefa czytania. Serdecznie dziekuje! Dodam, że TAG jest jej autorstwa :)

1. Roszpunka, czyli bohater, który jest optymistą, ma wielkie marzenie.

Myśle, że Rachel z "Wybranych". Planowała zostać sławnym lekarzem. Na pewno jest od groma takich bohaterów, ale akurat nic nikt nie przychodzi mi do głowy :)

2. Bella, czyli bohater, który lubi czytać.

Znam dużo takich bohaterów! Daniel z "Cienia wiatru", Katy z "Obsydian", Hermiona z "Harry'ego Pottera", Minoo z książki "Krąg". I na pewno wiele, wiele innych :D

3. Merida, czyli bohater, który posługuje się łukiem.

Chyba tylko Katniss lubiła strzelać z łuku :) 


4. Ariel, czyli bohater z czerwonymi/rudymi włosami.

Tu chyba także można wymienić wiele bohaterów. Am z "Rywalki", Clarie z "Misto kości", Ania z "Ania z Zielonego Wzgórza" i Beverly z "To" Stephena Kinga :)

5. Tiana, czyli bohater, który lubi gotować.

Z tym bedzie problem. Może Tatiana z "Jeźdźca miedzianego"? Wprawdzie na poczatku nie umiała i nie lubiła gotować, ale później sie nauczyła :)

6. Elsa, czyli bohater z magiczną mocą.


Tu by można wymieniać i wymieniać prawda? Pierwsza narzuca mi sie Clarie z "Miasta Kości".


7. Anna, czyli bohater, który ma zaginione rodzeństwo.

Do tego grona zalicza sie Tatiana z "Jeźdźca miedzianego" :)

8. Kopciuszek, czyli bohater, który jest pomiatany przez innych.

Chyba Papkin z "Zemsty" :D


9. Aurora, czyli bohater, który lubi spać.

Nie mam pojecia kogo mogłabym zaliczyć do tej kategorii :)








10. Mulan, czyli bohater, który oszukuje wszystkich wokół.

Fermin z "Cienia wiatru". Może i nie okłamuje, ale zataja prawde o sobie :)









Ja nominuje:
Czytajmy książki
Literackie skarby świata całego

5 komentarzy:

  1. Fajne odpowiedzi :D
    Hahaha - Papin XD Nie wiem czemu, ale mnie rozśmieszył. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę czasu na tagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tag jest bardzo ciekawy, ale i dość trudny :) Również zostałam do niego nominowana i z przyjemnością go wykonam, a przynajmniej spróbuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy tag i bardzo ciekawe odpowiedzi. Do kilku kategorii nie umiałabym od razu znaleźć odpowiedniego bohatera. Może zrobię go w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę to potrwało, ale są moje odpowiedzi: http://literackie-skarby.blogspot.com/2015/08/bawimy-sie.html :)

    OdpowiedzUsuń