niedziela, 5 lipca 2015

Wakacyjnie!





Wakacje! Kochane wakacje. Kto się cieszy? Dla mnie to czas przed dużymi zmianami, więc staram się w pełni wykorzystać te dni. Otóż w tym roku ukończyłam gimnazjum i od września oficjalnie będę uczennicą klasy licealnej. Wybrałam kierunek bio-chem-mat. Trzymajcie kciuki, żebym jakoś sobie dała radę, co nie? :)

W ten weekend pojechałam razem z rodziną nad jezioro. Była niesamowita pogoda! Nic tylko pływać i się opalać. Nie obyło się także bez książek, a przez te 3 dni przeczytałam prawie trzy książki!! Niezły wynik, prawda? :D Dosyć ględzenia, oglądajcie zdjęcia!






 Jeszcze raz powiem, że było bosko! :) Uświadomiłam sobie, że mam kupe recenzji do nadrobienia, więc muszę się wziąć do roboty. Już niebawem oczekujcie nowych postów, bo sporo ich planuje :D

A jak wam mijają dni pełne laby? Wyjeżdżacie gdzieś, czy moze macie jakieś ciekawe zajęcia w domu? Co planujecie czytać w wakacje? Co tam u was? Chwalcie się! :D















4 komentarze:

  1. Mnie wakacje nie cieszą. Dla większości to czas wypoczynku, ale niestety nie dla mnie ;). Poza tym nie znoszę upałów i ogólnie lata. A co planuję? Oczywiście duuuużo czytać ;).
    Bardzo ładne zdjęcia. Dobrze że trochę wypoczęłaś. Należy Ci się po skończonym roku szklonym ;). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna kolekcja zdjęć. Ja nie mam wakacji - ja pracuje :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę, ja spędzam wakacje w pracy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w tym roku tylko po wsiach będę jeździć :)

    Pozdrawiam, Insane z przy-goracej-herbacie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń